Imprimarea pentru o companie care se ocupă de produse „organice”

Pliante cu produse pentru produse ecologice
Etichetă pentru pungi „BIO” de diferite dimensiuni
Imprimarea etichetelor pentru saci de gunoi ecologici
Imprimare materiale publicitare, produse „BIO” și „Organic”.
Negru și verde cu logo și marcaje strălucitoare

Printarea materialelor publicitare pentru o companie care se ocupă de produse „BIO” și „organice”

Clientul a comandat un kit care include etichete, pliante și cărți de vizită cu scopul de a promova produsele. Tipografia Paperman a îndeplinit comanda clientului folosind materiale de înaltă calitate.

Etichete tipărite care indică utilizarea sacilor de gunoi ecologice în case, birouri și restaurante. Acestea conțin informațiile necesare despre parametrii tehnici ai pachetelor și siguranța pentru mediu. O caracteristică unică este un semn special care indică faptul că produsul este ecologic, dând încredere că produsul nu dăunează mediului.

Textul este ușor de citit, iar logo-ul si marcajele strălucitoare se disting prin culorile negru si verde. Alegerea stilului subliniază angajamentul companiei favorizând politicile ecologice precum și fiabilitatea produselor în viața de zi cu zi.

  • Dimensiuni etichete: 145 x 130 мм, 120 x 170 мм.

Densitatea hârtiei este de 90 g/m², optimă pentru o utilizare convenabilă. Puncte cheie: bio-degradabilitate, siguranță în utilizare, marcate cu o etichetă ecologică specială.

  • Promovare publicitară:

Flyere cu produse care vizează consumatorii interesați să cumpere produse ecologice. Pe lângă indicarea magazinelor, codul QR poate fi folosit pentru a contacta grupuri de pe rețelele sociale pentru informații suplimentare.

Pentru a asigura tiparul de înaltă calitate, claritatea imaginii și durabilitate în tipărirea față-verso, tipografia a folosit hârtie stratificată cu o densitate de 115 g/m².

  • Obiectiv: evidențierea avantajelor și varietății produselor.

Cărțile de vizită sunt concepute pentru a facilita comunicarea dintre reprezentații de vânzări si utilizatorul final. Modalitate convenabilă de distribuire a contactelor contact online și offline.
Dimensiune clasica 50 x 90 mm este ideală pentru distribuție si depozitare.

  • Obiectiv: construirea de relații de încredere cu clienții si evidențiază modelul de gestionare a afacerii.
  • Funcție: metodă de contact și de localizare a magazinelor. 
Exemplu de producție a pliantelor la tipografia Paperman